Ibu scrub HQ
#ibuskrubhq #original #agentwanted #dropshipwanted
“Nak pergi spa buat body bleaching mahal sangat sampai ratus2.. Tak cukup bajett tapi nak kulit cerah on the spot sbb nak raya nk nampk cerah sket je dari biasa...😭😭”
Buntuu🤧🤧
Dah korang xperlu nk buntu2 ambik je set body bleaching paling murah dan berkesan.. tak perlu pening2 dah.. WNA sediakan set body bleach paling murah abad ini.. rugii korang tak cuba tau.. sekarang tgh promo..
19.90 dapat satu set mcm tu..😍😍
www.wasap.my/60139633305
21/07/2022
Nampak dak berbelang serong tu?😆
Tula hasil 15mnit pkai bubuk mutiara by wna kt kulit yg snburn.
Bubuk ni dia macam bleaching so utk kulit snstif, eczema, kering tidak digalakkan pakai.
fnction utama dia utk hilangkn snburn bukan utk putih mcm salji, nk putih gebus kena ambik cmbo sbb bubuk ni xleh pkai hri2 just 2minggu skli.
Kalau nk putih ofkos la kena knsisten yg jnis sapu hari2 mcm losyen, ibu putih hokey..
Cuma klau nk hilangkn snburn dgn cepat boleh ambik set ni muurah jo♥️
www.wasap.my/60139633305
19/07/2022
Ibu scrub baby by wna perisa berry😍 harga rm18 je 50gram weh murah sangat..
yang mana x mampu nk beli yang besar rm45 tu boleh grab yang baby.
🔥Kelebihan
✅mencerahkan kulit,
✅menanggalkan daki,
✅memudarkan parut ...
✅antioxsidant
✅nourishing
✅yg ada masalah sunburn sgt sesuai😍
nk order blh tekan link dekat bawah 👇🏻
https://wa.me/60139633305
Daki , kulit sel mati pakai peeling gel ni tanggal best sangat..Jom dapat kan free shipping di bawah
https://vt.tiktok.com/ZSRRcMSYH/?k=1
tu dia memey bagus hilang kan daki
14/07/2022
Bismillahirrahmanirrahim, harini mirah nak reveal sikit pckging luar untuk new baby by wna yang diberi nama "WNA Peeling Gel"💕.
Haritu ade orang yg trawal teka betul nama ni nanti mirah nk bagi dia free 1 peeling gel ni & duit RM50
Harga RM29 sahaja .
Btw comel x pckging dia?
Mirah design sndri taw, hihi angkat bakul sikit🤭
Alhamdulillah stock ibu scrub wna size baby tersusun rapii.. korang mesti tertunggu tunggu saiz yg baby mcm nie kan..
50g gaiss bukan secoit tau..murahhh sgt dah nie.. 18inggit jaa..takk nak cobaa lagi ka?
Ee tak sabar nak peluk cium & buat mrketinggggg💕
www.wasap.my/60139633305
12/06/2022
Snowhite Treatment Lotion.
Lotion yang paling best dan banyak kebaikan untuk membantu merawat kulit.
Dari baby dah boleh pakai.
Muka dan badan pun boleh sapu.
Yang ada skin problem, dah cuba macam² produk tapi tidak berhasil. Apa kata cuba Treatment Lotion p**a. Insyallah dapat membantu. Paling penting, yakin dengan produk yang nak dicuba tu ya..
Tak cuba tak tau kan
Www.wasap.my/60139633305/SnowyTreatment
12/06/2022
Set ni ke yang viral sangat tu ?
COMBO GRAPESEED OIL + SUNBLOCK 3W RM39.90🔥
1 set bajet ni je dah boleh merawat , mencerah , memudarkan parut , melembapkan kulit & menlindungi kulit dari sinar uv !
Grapeeseed oil boleh dipakai siang dan malam lepastu jangan lupa pakai sunblock siang hari baru la kulit terlindung , jangan dirawat je tapi tak terlindung sesia la wak , gittew🤪
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
No 5A Sungai Tiram 13, 1/2 Jalan Sungai Tiram, Ulu Tiram
Ulu Tiram
81800
