Good Vibes Lang
making other people laugh Giving good vibes is good and giving bad vibes is bad
Musta mga kabet da? Gakabit japon kamo? 🤣🤣🤣
First day of School damo gid ko nakilala nga chismosa ba. Pls ichismis sa akon pano ku manobya bata mo🤣
Ok lang maging kabet muko basta di lang tani angsudon😅 i love u gha every second chance🤣
Ano hobby mo? Inom? Lagaw? Shopping? Akon ya mamantay ko ya hulag sang tawo! Bahala ka 😂😂😂
Unahan tana ka ha! Sa lunes e My day mo bata 1st day of School kag nakamake up kapa!😂😂
Day bugtaw na da kag mag tig ang nagay ka yuhum tubang cp mo, ano ka nakilig? Luvu gha
Day nagay ka pati sa I love u nya ha? Kay pagkatapos sang tanan "I Leave You" naman mabatian m🤣🤣
Sa mga yaman da! Katig ang na kamo? Sabagay masinggit lng man kamo "Ma! Ano ulam!?" 😂😂
Te ano karon kung suplada ko? Di ka magpalapit e. Wala ko labot sa imo ya? All i want is ur Son😂
Malagaw ta anay ah, laka ta dulang makasumalang kilala ta sini😂😂😂 luvu gha!
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
Iloilo City
5000
