Tropical Sourdough

Tropical Sourdough

Share

Hi, I sell home made sourdough bread. Enjoy your sourdough bread plain, choco marbled, or blue pea marbled! Pre-order na!

You may indulge with inclusions such as chia/sesame/almond seeds, raisins, blueberry, blue pea flower, choco/cheese spread, and more!

08/08/2026

Pan Nakurat πŸ™

We snacked on this reject-bread. Ning slide ni siya midway sa bake, anang time na mag tuyok ko bitaw sa mga bread in the oven aron ma bake evenly sila tanan. Hapit sab tawn ko mapaso kay nakuratan. Ajo nalang di ra isog ako kape. Wa ra ning 'paltipate' ako heart. πŸ˜…

Kung pobre daw ka sa europe, mao daw ni imo kaonon. Pan isawsaw aning extra virgin olive oil, balsamic vinegar, honey. Usahay olive oil ra jud kuno and asin. Mix well lang gyud to homogenize. For how long? Kanang mag sugod na kag ka sapot. 🀣 Bitaw, kanang ma uniform brown na ang color. Mo thicken pud ang sauce.

Usa daw ni sa mga peasant food daw nila sauna. Kanang mga sikat na pasta dishes like pasta al pomodoro, pasta al limone, pasta alle vongole, pasta aglio olio, peasant dishes pud na sila. If you notice, very basic ingredients. But when you try it, hastang lamia. πŸ₯° They were so good at maximizing flavor and experience given dismal, basic resources. πŸ’•

Ga think ko if mag offer ba ko aning balsamic vinaigrette. In case sab ba naay gusto mag gift sa sourdough bread and paapilan aning vinaigrette. Kadaghan na ko na ask if I have dips, and so far sige pa kog refuse. πŸ™

P.S.
Corn coffee ako gipares. Yummy! And caffeine free. πŸ’• Pabukalan lang mga 2 minutes para mogawas jud ng lami na flavor sa corn coffee. 🀎

07/08/2026

How versatile is yogurt?
Very. Kaayo. Super. 🩷

Pang thin sa sauce or salad dressing ang whey, pang thicken naman ang greek yogurt, pang salad dressing, pang top sa sourdough bread and pwede isagol sa hummus or sa pesto, pang pa richer and creamier sa mga soup or sauce... Pang replace sa water ang whey in baking recipes. Banana shake? Yogurt. Avocado shake? Yogurt. Overnight oats or chia pudding? Yogurt! 🀍

Wa pa ko ka record pero nakahimo na kog baked chicken and yogurt sab ang pang marinate. Yummy sab to. 🀍

Yogurt is a door to a million and one possibilities. πŸ₯°

Photos from Tropical Sourdough's post 06/08/2026

Gamita maayo inyong yogurt ha? 🩷😊

Ang salad dressing bitaw kay simple ra kaayo. No need for whisking, mix ra with spoon or spatula.

Ingredients:
juice sa half a lemon,
greek yogurt,
Pinch of salt,
Honey,
Chili flakes
whey (pang pa nipis sa dressing).

Oyp, nag post na ko how to make greek yogurt from our plain yogurt hap!! Buy lang yogurt strainer sa syapi. 🩷

Wala na ko nag butang olive oil kay gusto ra nako tagamtamon ang taste sa lemon and yogurt. 😊 Lami kaayo ang dressing, promise! Simple ra pero yummy! πŸ’š

Ang mismong salad naay carrots, pila ka lugas sa grapes sliced in half, bell pepper, and romaine lettuce gikan sa amo garden, anddd mga 4 ka dahon sa mint. Naa sab mi tanom nga mint. Hehe. Lami kaayo. Mag enjoy kag maayo sa salad combo, then once in a while maka paak kag mint... Sheeesshhhh!πŸ’š Heaven. πŸ˜…πŸ€£

Ang amo naman sud-an kay seared nga beef unya same kaha amoa gilutuan sa sauce.

Ang half bitaw sa lemon nga akoa na gigamit for the salad, kato iyang kalag ba 🀣, ako gi sauté sabay sa canned ra na shiitake mushrooms. Asin gamay. White pepper gamay. Add bell peppers and one long chili 🌢️ kay wala lang. Naa man gud daghan sa ref. 🀣

Then once humot2x na ang mushrooms and ga start nag brown, nag add kog alugbati.

Tubig gamay. Whey gamay. Then pag cooked na ang alugbati..off na ang heat. Nag add kog honey pang balance sa asin.

And ang last ingredient? Greek yogurt.
Mga 2 tablespoons. Enough ra na ma creamy. 🀍

Yummy kaayo ang sauce. Karon ra ko ka realize wala man lang nako nabutngan og onions or garlic.. pero payts ra gyapon. Lami gyapon kaayo. Ingon ako sakop na pwede siya pang pasta sauce. 🩷

Gamita og maayo inyong yogurt ha? Dili ra na pang chia pudding. πŸ˜…

Enjoyyy! Unta lami always ato sud-an. 🀍

Photos from Tropical Sourdough's post 05/08/2026

Namuot kos isa ka customer for Choco Marbled Sourdough. Nag ask siya gahapon unsa daw ako ma suggest gawas sa classic sourdough.

Ingon kog: choco marbled, Ma'am, kay, aromatic. Naay cocoa powder.

Iya reply (copy-paste jud ni):
Kani akoa kay igaton. Aromatic man hehe

Morag first time ni ever ma describe ako pan nga igaton. 🀣🀣🀣

I made two loaves of the choco marbled today, for two different customers. 🀎

05/08/2026

Ako worry bitaw lately... kay kuan... What if dili na ganahan mo produce og milk ang mga baka? 🀣 Asa man tawn ko ani mangitag gatas pang yogurt? Mag hinay hinay na siguro kog contact sa mga lactating mothers aring Bohol. πŸ˜…πŸ€£

Photos from Tropical Sourdough's post 05/08/2026

Ingon pa ni singer na si Fergie: Bigelz don't cry. πŸ˜…

Okay raman sab ang pronunciation nga bigels kay big man sab gyud atong bagels. πŸ˜…
Ang importante, maka litok og insakto sa 'delicious' and sa 'yummy'! 🩷 Hehe

Photos from Tropical Sourdough's post 05/08/2026

Where do broken hearts go?
Sa tiyan. πŸ€£πŸ˜…
Maglisod jud ko slice. Pero kung masuguan, sige raman sab kog ingon og Yes Ma'am. πŸ˜…
Wala nay estetik estetik. Ang importante, lami. πŸ’•

Photos from Tropical Sourdough's post 04/08/2026

Good things take time...just like these fermented yummies. ❀️

Although sourdough bread doesn't contain LIVE gut friendly microorganisms because they'd all die in the oven, the benefit we get aside from a yummy umami is the significantly lower sugar load.

The carbs in the flour have been pre-digested for us by the hardworking wild yeast and lactic acid bacteria during fermentation. This is why you don't get as high a sugar spike compared to consuming bread that is leavened with commercial instant yeast.

While this is good news, it can be bad news. How? Maka addict. πŸ˜… Some finish the whole loaf in one sitting. πŸ˜… Ayaw pud. πŸ˜… Bad man mag palabi. πŸ˜…

Try your best to eat sourdough bread (which is carbs) with
🩷 good fats (avocado, olive oil, etc),
🩷 protein (eggs, fish, any meat, hummus, etc.),
🩷and fiber (lettuce, leafy veggies, etc.).

Balance is the key. πŸ’ž

Maayo ra gyud pud naa tay yogurt aron naa pud tay ma consume na live gut friendly microorganisms. 🀍

Mag think ko sometimes... Giunsa man intawn pag imagine sa mga ancient people na pwede mahimong yogurt ang milk... and pwede mahimong bread ang wheat? I don't know the answer until now. Ikaon nalang nako og pan ni nga curiosity. πŸ˜…

Photos from Tropical Sourdough's post 04/08/2026

I hope gamit kaayo ninyo inyong yogurt.❀️

Our omelette has greek yogurt, pampa creamy. Alugbati ng veggies dinha and naay bell pepper and onion. We seasoned this with salt, pepper, mixed herbs, and cajun seasoning. Yummy!πŸ’•

Ang oats naman is yogurt based, naay banana, cheese, and sweetened with honey. Naa mi extra canned orange so amoa sab gi topping. Satisfying kaayo siya nga dessert. 🩷

Photos from Tropical Sourdough's post 03/08/2026

Plain Yogurt. 🀍
Proudly 200 petot only per 1000mL tub. 🀣

Ingon ako frienny, ayaw ibarato Lei. Bisag 250 nalang. Ako tubag niya: sige, kung ikaw mag order, 250 ako icharge. 🀣

My motivations sa pag sell og yogurt?

1. Kay wala koy makita nga baratong yogurt ari sa Bohol. Mao jud ni mainly. πŸ˜… Yogurt is a versatile ingredient used in MANY recipes. Pwede snack, pwede sa sud-an, pwede sweet, pwede savory. Many of you gusto untag mga overnight oats in yogurt, mga chia pudding, mga yogurt drinks, etc... pero ag yogurt tawn sa mall tag libo ang big tub. Orrrr 80 petot unya kyuti kaayo ang sudlanan. Isa ra ka lagok hurot na. 😭

2. Yogurt has LIVE gut friendly microorganisms. As in we eat them ALIVE. Sila responsible sa sour na taste kay Lactobacillus manang naa sa yogurt. ❀️ And helpful kaayo ning mga bacteria-ha ni sa ato gut. πŸ’š Ilaha kaonon daan ang lactose sa milk during fermentation mao nga significantly lower na ang lactose load sa yogurt. This is why maka tolerate ang ubang lactose intolerant ani, including meeee!!!πŸ’œ

3. Maka happy mag imagine nga you are making yummy things with our yogurt. Part siya sa inyong mga meal plans. I love it when people get creative sa ilang food. Love it more nga ako ang source sa key ingredients like yogurt and of course sourdough bread. πŸ₯°

Salamat kaayo sa inyong pag tangkilik sa yogurt. ❀️

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Tagbilaran City?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Address


Uptown, Ubujan
Tagbilaran City
6300